A harc lersa:
2004.09.01. 18:14
Kihvhatsz embereket Levlkldsnl. rd meg a digimonod nevt vagy sorszmt, s annak a nevt vagy sorszmt, akivel harcolni szeretnl! A digimonodat csak akkor viheted csatba, ha minimum rookie szintre fejldtt. Alapesetben minden digimon 10 pontrl indul. Ha aktivlsz csata kzben egy rookie krtyt, digimonod gazdagodik 5 ponttal. Egy championtl 10-zel, egy ultimate-tl 15-tel, s megval 20-szal. Az armoroknl 10 pontot kap. Egy-egy pont jr akkor, ha tud: karmolni, tmadni, morogni. Ha talakult digimonod championn, akkor 10 pontot kapsz. Ha ultimate-, akkor mg 10-et, s gy tovbb.. Az armorok 5 pontot rnek. Az egyb krtyk is 5-t. A Visszafejldssel 10 pontot s egy szintet levonhatsz ellenfeledbl. Egy digimon Energiapontjai (EP) 50. Minden szintlpsnl 10-zel gazdagodik. Ha a Digivolcit hasznlod, ugyancsak 10 pontot kap. Az ervisszatlt chip s floppy megnveli 5 ponttal.
Tmads: dntstek el, hogy ki kezdjen. Aki kezd, tmad. Hasznlhat krtyt, vagy csak simn tmadhat. Ha csak simn tmad, akkor a szintjnek megfelel pontot le kell vonni az ellenfl EP-jbl. A krtys tmads rtkei lsd fentebb. Ezutn a msik jtkos jn. A jtk addig megy, amg egyiknek 0 nem lesz az EP-je.
|